RIJC voelt zich dankbaar!

Bij deze willen we Fruithuis Jan en Gea hartelijk bedanken voor de aangeboden oliebollen van Oliebol4u! Wat hebben we lekker gesmikkeld en gesmuld!
!! Belangrijke mededeling !!
Wie vanochtend en/of vanmiddag nog niet genoeg heeft geschaatst; vanavond zijn we OPEN van 18.00 tot 20.15 voor alle leden!
Vanwege de corona-pandemie, helaas nog steeds, met beperkingen..
Alleen leden worden toelaten op de baan tot maximaal 150 leden inclusief de jeugd.
Uiteraard is dit schema afhankelijk van de belangstelling en de kwaliteit van het ijs. De kantine blijft gesloten, publiek is niet welkom en uiteraard moet iedereen de 1,5 meter afstand in achtnemen.
Het bestuur RIJC

RIJC voelt zich fantastisch!

Wat was het vandaag weer een prachtige dag! Het doet ons goed te zien dat zoveel mensen plezier hebben op deze prachtige ijsbaan!
Morgen zaterdag 13-02-2021 zijn we wederom open voor al onze leden!
Vanwege de corona-pandemie, helaas nog steeds, met beperkingen..
Alleen leden worden toelaten op de baan tot maximaal 150 leden per blok inclusief de jeugd. LET OP! VOL=VOL
Om toch zoveel mogelijk leden de gelegenheid te geven om te kunnen schaatsen, gaan we werken in bloktijden van 2 uur en wel als volgt:
van 10.00 tot 12.00
van 13.00 tot 15.00