RIJC is blij!

Weer een mooie dag om te scheuvelen! Dit kan wel eens de laatste dag zijn gezien de verwachtingen van KNMI..
Vandaag wederom geopend voor al onze leden!
Vanwege de corona-pandemie, helaas nog steeds, met beperkingen..
Alleen leden worden toelaten op de baan tot maximaal 150 leden per blok inclusief de jeugd. LET OP! VOL=VOL
Om toch zoveel mogelijk leden de gelegenheid te geven om te kunnen schaatsen, gaan we werken in bloktijden van 2 uur en wel als volgt:
van 10.00 tot 12.00
van 13.00 tot 15.00
van 15.00 tot 17.00
Uiteraard is dit schema afhankelijk van de belangstelling en de kwaliteit van het ijs. De kantine blijft gesloten, publiek is niet welkom en uiteraard moet iedereen de 1,5 meter afstand in achtnemen.
In de afgelopen dagen zijn er een aantal voorwerpen gevonden, deze liggen bij de kantine op een bankje. Mocht je iets kwijt zijn, aarzel dan niet om hier nog eventjes tussen te kijken!
Het bestuur RIJC

Reacties zijn gesloten.